martes, 10 de julio de 2012

Uharte-San Donato-Unanu-Uharte.

San Donato-Ihurbain.

Berriro ere asteazkena, lanetik irten ta Uhartera goaz Beriain igotzera, gogo haundia dut Sakana nire azpian ikusteko.....ez dut lortuko....bueltatu behar.

Dagoeneko goiko lautadan gaude, ez dugu Ander ikusten, ger esango digu km bertikalaren bidea hartu duela....


Aitor badator.
 Hor dago tontorra....

 Ta tontorrean bertan, Ander ta Aitor.

 Ta ni neu...

 Buzoia

 Ta baseliza.



 Ihurbaineko bidean lainoa sartzen da ta ez dut Sakana ikusten.



 Ihurbaineko buzoia.

 Tontorrean.

Hemendik, beste aldetik jaisten gara Unanura, ta hortik mendira buelta heman behar ta gauean ailegatzen gara kotxera.
Aurkitzen dugu argentinar batzuk jarritako taberna Uharten bertan ta itxita egon arren, bokata batzuk ateratzen dizkigute ta garagardo batzuk bokata jaisteko, ezin hobeto tratatu ziguten.

No hay comentarios:

Publicar un comentario